اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ثبت آخرین وقف سال 97 گیلان با نیت فعالیت‌های قرآنی

یک بانوی نیکوکار چهل و سومین وقف استان گیلان را در سال جاری به ثبت رساند.

ثبت آخرین وقف سال 97 گیلان با نیت فعالیت‌های قرآنی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی اظهار کرد: یک نیکوکار اهل بندرانزلی چهل و سومین استان گیلان را در سال جاری به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه این دومین وقف قرآنی بندرانزلی در سال جاری است، گفت: این بانوی واقف که خواسته نامش رسانه‌ای نشود یک دستگاه آپارتمان خود را به مساحت 74 متر وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی ارزش ریالی این ملک موقوفه را چهار میلیارد ریال دانست و افزود: نیت وقف این نیکوکار، حمایت از نیازمندان و فعالیت‌های قرآنی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی با تأکید بر اینکه شهرستان بندرانزلی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارد، بیان کرد: در صدر فعالیت‌های سازمان اوقاف حمایت از کلاس‌های طرح تربیت حافظ و قرائت قرآن کریم است.

وی یکی از بسترهای گسترش فعالیت‌های قرآنی در بندرانزلی وجود موقوفات قرآنی است، تصریح کرد: راهکار جدید سازمان اوقاف برای مشارکت همگانی در سنت حسنه وقف، اجرای طرح وقف مشارکتی است که در آن افراد با هر توان مالی با یک نیت مشترک، یک وقف انجام می‌دهند که این نوع وقف به‌ویژه در فعالیت‌های قرآنی بسیار مؤثر و کمک‌کننده است.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول